Tutvumine Google ettevõtteprofiiliga

Google ettevõtteprofiil (Google Business Profile) ehk vana nimega Google My Business on asi, mis peaks tänapäeval olema igal ettevõttel, sõltumata sellest kas tegutsetakse turismisektoris või hambaarstina.

See on koht, kust inimesed saavad ettevõtte kohta lugeda avalikku tagasisidet, vaadata pilte, avamisaegasid, tutvuda toodetega ning uurida asukohta Google kaardirakenduses. Kui ise enda kontot ei hallata, siis suure tõenäosusega on Google ettevõttest juba automaatselt profiili teinud. See tähendab, et see võib elada täiesti oma elu.

Google ettevõtteprofiil peaks olema üks ettevõtte visiitkaarte, mille üle on igapäevaselt kontroll. Ometigi ei kasuta seda võimalust paljud ettevõtted või tehakse seda väga vähe.

Koolituse eesmärk: Saada selgeks põhimõtted, kuidas töötab Google ettevõtteprofiil.

Koolitus on TASUTA ning mõeldud algajatele, kes pole Google ettevõtteprofiiliga eriti kokku puutunud. Ehk näiteks, kui Teie ettevõtet pole üldse Google kaardil olemas, siis lisame selle sinna.

Teemad, millest koolitusel räägime:

  • Mis asi on Google ärikonto ja mis infot sealt saadakse?
  • Kuidas luua enda ettevõttele profiil luua?
  • Kuidas kontrollida, kas minu ettevõtte kohta on objekt olemas ja see endale saada?
  • Mida teha siis, kuid ootad Googlest postiga kinnituskirja ning see ei tule ega tule?
  • Mis võimalused ärikontol veel on?
  • Mis faktorite põhjal Google ettevõtteid Google kaardil järjestab?
  • Mis asi on NAP ehk Cititation (viide)?
  • Kuidas töötavad ärikonto sõnumid?
  • Mida teha siis, kui sinu ettevõtte kohta on postitatud valeinfot?
  • Miks osadel ettevõtetel on broneerimisnupp otse Google ettevõtteprofiilil?
  • .. ja muud jooksvad küsimused.

Koolitus on tasuta, kuid vajalik on eelnev registreerimine. Seda saab teha siit.

Koolitaja

Hando Murumägi

Hando on koolitanud sadu ja aidanud ise kümneid ettevõtteid, kellel on olnud Google ettevõtteprofiiliga probleeme erinevatel teemadel alates sellest, et Google verifitseerimiskiri ei jõua kohale kuni selleni, et Google kaardil on ettevõtte profiile ühes kohas mitu tükki. Lisaks haldab Hando ise igapäevaselt mitut erinevat kontot. Hando on läbinud Google endapoolse Google ettevõtteprofiili koolituse.